Tuesday, March 06, 2007

TOT ESTÀ COMPENETRAT...


Tot està compentrat:
energia és, trèmula de vibració,
el dens només és una il·lusió,
espais i universos per tot existeixen,
l'únic limit el propi coneixement
o la ignorància de la ment,
el principal camí,
i alhora refugi: la Consciència,
si des del desert de la Vida,
accedeixo a distingir
entre el miratge i la realitat.
I si tot això
és un somni dins un somni,
qui sóc jo
i qui és Ell ?
Si em desperto,
seguiré dins el seu somni,
aleshores...
I si es "desperta" Ell,
què serà de mi,
ego subjectiu i inútil,
l'únic que pot tenir por ? I
Tot està compenetrat
i no hi ha res que no afecti a res,
si res canvia per bé o per mal...
Si tot comunica amb tot,
perquè tota matèria és així,
tot pensament arriba i afecta
en qualsevol infinitud del cosmos,
tota actitud, tota alegria,
tota pena, tot dolor, tot crim,
tota guerra, repercut en altres móns,
que saben de mi, com jo puc saber d'ells...
I si tot això és així,
tanmateix dins el somni,
no estic sol
perquè algú em sent,
m'escolten,
i si paro atenció,
una concentrada alerta,
no sentiré
una profunda inspiració:
l'eco d'un missatge ?
Tot està compenetrat
i s'ha de descobrir...
Saber això,
seria bo per molts que es pensen
que les enveges es queden aquí
i no marxen d'aquest món...
Les ones reverberans
de les bombes que assolen
les tristes ciutats de la Terra,
travessen l'Univers
i no troben barreres galàctiques...
Manuel Luis Tatjé-2007

0 Comments:

Post a Comment

<< Home