Thursday, August 03, 2006



EL PERDÓ
(Recerca Espiritual) VII


El benefici
d'obtenció del Perdó,
no és un acte simbòlic
ple de desitjos d'esmena tant sols.
El Perdó, és equipar, a la pràctica,
amb substància, el desequilibri
de la balança...
És viure el dolor,
que hom ha conferit als altres
personalment, i estar
a la seva mateixa alçada,
per comprendre realment
el mal infringit.
És viure amb responsabilitat
les irresponsabilitats,
que s'han fet recaure en altres...
La cel·la és veritablement
acollidora per totes
les meves reflexions,
però seria un error,
tancar-me al seu interior,
i fugir del món exterior.
Si estic aquí, és perquè hi tinc d'estar
per bé que sempre puc
modificar les meves circumstàncies,
i, per tant, el meu Destí.



Manuel Luis Tatjé




0 Comments:

Post a Comment

<< Home