Wednesday, August 02, 2006


LA MATÈRIA PRIMA
(Recerca Espiritual) V


L'agror que de vegades arriba del meu entorn,
xoca en mi i m'angoixa.
L'Amargor desagradable que em burxa és
-probablement-, la "matèria prima"
del meu "taller psicològic",
que he de viure, acceptar, mastegar, pair,
i per tant, superar. No és masoquisme,
per bé que l'ego transmet sovint
aquesta sensació també, d'impotència.
I tot sembla que estigui a punt d'explotar.
Les llàgrimes no em surten, però a dins meu
hi ha plor. És un plor sense sanglot.
Plor que fa niu dins la presó egoica que,
a despit de tot, em mena.
Aquest sofriment es part de la Vida,
de l'existència, i és dur de viure,
tenint la sensació que res es mou de lloc,
que tot és un pou sense sortida,
malgrat les ànsies de crèixer, ser lliure i feliç.

Manuel Luis Tatjé

0 Comments:

Post a Comment

<< Home